Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
پانچت روم
6 février 2022

دکوراسیون و زیبا سازی آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد ، چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد و قطعات متحرک زیادی برای درست کردن وجود دارد. به‌علاوه، به‌عنوان سخت‌ترین اتاق کار در خانه و یکی از دائمی‌ترین و گران‌ترین اتاق‌های خانه به تزیین و دکوراسیون خاصی نیاز دارد ، بنابراین برای زیبا سازی فضا آشپزخانه باید از تجهیزات و وسایل مختلف استفاده کنید و این فضا را به صورت ایده آل دکوراسیون کنید . بهتر است قبل از اقدامی فضا را دقیق بررسی کنید و خواسته های خود را بر روی برگه یاداشت کنید ، توجه کردن به این موضوع حس خوبی را به شما منتقل میکند . 


 

دکوراسیون و زیبا سازی آشپزخانه کوچک 

دکوراسیون و زیبا سازی آشپزخانه کوچک کار خاص و فوق العاده ای است ، به طور کلی شما قادر هستید از کالا ها و زیبا وسایل مختلف و متفاوت پیرامون خود استفاده کنید و این فضا را به صورت ایده آل و آنتیک چیدمان و دکوراسیون کنید . در ادامه به نحوه چیدمان و دکوراسیون این فضا میپردازیم ، با ما همراه باشید . 

بهره گیری از قفسه برای دکوراسیون فضا 

در یک آشپزخانه کوچک هر فضایی با ارزش است و بایستی از آن باید اصولی استفاده کرد . به طور کلی شما قادر هستید از چند قفسه کوچک برای زیبا سازی این فضا استفاده کنید . چند تکه ظروف یا ظروف نوشیدنی زیبا را با لوازم جانبی مانند گلدان های کوچک، تخته های چوب بری، آثار هنری در قاب یا گیاهان گلدانی مخلوط کنید. بهتر است قدرت تخیل خود را چند برابر افزایش دهید و از تجهیزات پیرامون خود را دقیق تر استفاده کنید . 

بهره گیری از فرش مناسب برای دکوراسیون فضا 

فرش‌ها می‌توانند شادی و نشاط را به محیط آشپزخانه خود وارد کنند ، بایستی از فرش های با رنگ و طرح خاص استفاده کنید و این فضا را به بهترین شکل دکوراسیون کنید . بهتر است بدانید این کالا دارای الگو و مدلهای مختلف و متفاوت هستند ، به طور کلی شما نباید همه فضا آشپزخانه را با فرش پوشش دهید ، شما باید از ترکیب درست برای زیبا سازی این فضا استفاده کنید . 

استفاده از لوازم جانبی برای دکوراسیون فضا 

مانند هر اتاق در خانه ، آشپزخانه کوچک با استفاده از چند وسیله ساده زیبا و خاص می شد . قفسه‌های باز در یک انتهای این آشپزخانه، قاب‌های متمایل و ظروف زیبایی را به همراه چند کتاب مرتبط با غذا برای یک ایده ساده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک نمایش می‌دهند.  تجهیزات مهم آشپزخانه را باید ابتدا انتهاب کنید و این فضا را به بهترین شکل دکوراسیون کنید .

نقطه کونونی برای دکوراسیون آشپزخانه 

نقطه کانونی یک آشپزخانه کوچک را با پنجره های آشپزخانه رنگارنگ ایجاد کنید ، به عنوان مثال، این سایه رومی برجسته ، توجه را به پنجره این آشپزخانه کوچک جلب می کند و در عین حال لایه دیگری از رنگ را در میان کابینت های خاکستری آبی و میزهای بتنی ارائه می دهد . یک آویز مسی صیقلی به درخشش و استایل بیشتری کمک می کند.

نور پردازی مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه 

فراتر از کابینت ها و میزها، دکور آشپزخانه کوچک را با سایه های درام طرح دار یا آویزهای منحصر به فرد اضافه کنید. در اینجا، یک وسیله نصب شده روی سقف با سایه حصیری بافته شده، بافت و تاکید را به منطقه سینک می‌افزاید. با انتخاب وسایل روشنایی جالب، آشپزخانه کوچک شما متمایز و پیچیده می شود.

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
پانچت روم
Publicité
Archives
Publicité