Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
پانچت روم
23 janvier 2022

دکوراسیون و زیبا سازی دیوار حیاط

همه ما به دنبال ایده ها و راه کارهایی هستیم تا محیط زندگی خود را خاص تر و جلوه دار تر کنیم. شما با این تجهیزات طبیعی می توانید از فضای حیاط را بی نظیةنی خار و خاص استفاده کنید تماشا کردن این ارگانیک قادر است ما را شاد تر کند و از طرفی تنش های عصبی ما را کاهش دهد. اگر کمی دقیق تر خود را ارزیابی کنید، می توانید از گیاهان گلها و تجهیزات دیگری برای تییییر ساحیط و شکل محیط زندگی خود استفاده کنید. در این مقاله شما را با انواع ایده های جالب و خلاقانه برای زیبا سازی دیوار حیاط آشنا می کنیم. شما می توانید دور تا دور دیوارهای محیط خارج از خانه را با درختان مختلف دکوراسیون کنید، حتی می توانید از مجسمه های رنگی بزرگ و کوچک یا سنگ های رنگی و ... استفاده کنید و محیط زندگی خود را به بهترین شکل ممکن تزیین کنید. 

 

دکوراسیون-دیوار-حیاط

دکوراسیون حیاط با وسایل مازاد 

اگر اهل خلاقیت و ابداع هستید ، باید بگوییم که می توانید از وسایل دور ریختنی مانند بطری ، جعبه و یا حتی کوزه های سفالی شکسته برای تزیین دیوار حیاط استفاده کنید . به عنوان مثال جعبه های چوبی را رنگ کنید و آن ها را روی دیوار نصب کنید و درون آنها گلدان قرار دهید . بهتر است دقت کنید اندازه اشیاء یکسان باشد و همچنین به زیبایی نصب شود .

بهره گیری از قوطی 

در دنیای مدرن امروز تجهیزات آهنی بسیار متنوع هستند ، شما میتوانید با کمی خلاقیت آنها را به وسایل دکوری تبدیل کنید . مصرف غذاهای کنسروی امری غیرقابل اجتناب است ، با این حال ، بیشتر ما پس از مصرف غذاهای کنسروی از شر کنسرو ها خلاص میشویم و باری به ضایعات اضافه میکنیم . بازیافت این کنسروها ممکن است سال‌ ها به طول بیانجامد ، در حالی که ما می توانیم از این قوطی‌ های بدرد نخور وسایل دکوری خلاقانه و زیبا بسازیم . ساده‌ ترین راه ، تزئین قوطی‌ های کنسرو و استفاده آن‌ ها به جای گلدان‌ های زیبا در حیاط است . برای آنکه بتوانید قوطی‌ های کنسرو را زیباتر کنید، میتوانید از اسپری‌ های رنگ کمک بگیرید و یا با کاغذ رنگی و کشی سطح شان را زیبا تر کنید .

ایجاد دیواری بشقابی 

اگر میخواهید دیوار حیاط خود را خاص تر بچینید ، بشقاب های دیوار کوب یکی از گزینه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید . بشقاب های دیوار کوب از قدیم طرفداران خاص خود را داشته اند . امروزه برخی از این بشقاب ها دارای طرح های منسجم می باشند و شما باید آن ها را در کنار هم به صورتی چیدمان کنید تا طرح اصلی نمایان شود . همچنین شما می توانید بشقاب های دکوری مختلف با طرح و رنگ های متفاوت را در کنار یکدیگر بچینید و یک اثر هنری ایجاد کنید .

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
پانچت روم
Publicité
Archives
Publicité