Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
پانچت روم
10 décembre 2021

رنگ سبز و تاثیر آن در دکوراسیون

رنگ سبز در هر جایی که باشد برای چشم انسان آشنا است ، زیرا این رنگ نماینده حس حال طبیعت است . در مجموع با استفاده از مکمل های سبز میتوانید محیط زندگی خود را زیباتر کنید . به طور کلی استفاده از رنگ سبز برای دکوراسیون و نیز دیزاین داخلی خانه مناسب است ، زیرا استرس و نیز هیجان شما را کاهش میدهد . اما بیایید بدانیم چه ترکیب رنگهایی با سبز زیبا میشود . در این مقاله میخواهیم شما را با ترکیب رنگی های سبز آشنا کنیم . قبل از این ما درباره سقف های کاذب در مطلب قبلی توضیحاتی را ارائه دادیم حال میخواهیم درباره رنگ با شما سخن بگوییم با ما همراه باشید .

رنگ سبز، یکی از رنگ‌های خاص برای فضای خانه است ، اگر از عاشقان طبیعت هستید بهتر است از این ترکیب رنگ استفاده کنید . استفاده از این ترکیب خاص در دکوراسیون منزل، علاوه بر اینکه به زیبایی به چیدمان شما کمک می‌کند سبب ایجاد فضایی خاص و آرام می‌شود .‌ اگر در فکر تغییر رنگ دکوراسیون منزل خود هستید اما در انتخاب رنگ مورد نظر خود مردد می‌باشید رنگ سبز میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد .

به طور کلی برای افزایش زیبایی محیط زندگی خود در کنار این رنگ میتوانید از چراغ های دکوراتیو نیز استفاده کنید . روانشناسی رنگ در روانشناسی رنگ‌ها هر رنگی دارای ویژگی‌های مخصوص به خودش است که رنگ سبز نیز دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خودش است. این رنگ، رنگ طبیعت است و سرشار از انرژی عشق به خانواده و دوستان است. رنگ سبز از ترکیب رنگی آبی و زرد ساخته می‌شود و در دسته رنگ‌های سرد قرار دارد.

\این رنگ با آرامش که به همراه دارد تعادل و توازن را در فضا برقرار می‌کند. زیبایی و جذابیتی که با رنگ سبز می‌توانید تجربه کنید، بی انتها است. استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون جایگاه ویژه‌ای دارد. پالت رنگ سبز همنشینی رنگ‌ها در کنار هم، با تکیه بر دانش رنگ شناسی و الهام از طبیعت، تصاویر زیبا و چشم نوازی را ایجاد می‌کند. نکته مهم در این میان حفظ تعادل است. برای آشنایی بیشتر، برخی از پالت‌های رنگی رایج (با غلبه رنگ سبز) را برایتان آورده ایم. ترکیب رنگی سبز این رنگ جزء رنگ‌های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ اصلی، آبی و زرد به دست می‌آید. سبز، در چرخه رنگ‌ها، جزء رنگ‌های سرد و خثی قرار دارد . به طور کلی این رنگ بسیار مقدس است ، به طور کلی با استفاده از این رنگ میتوانید انرژی منفی خود را به انرژی مثبت تبدیل کنید . در ادامه میخواهیم ترکیب مناسب این رنگ را برای شما شرح دهیم با ما همراه باشید

این رنگ های ترکیبی در دهه اخیر بیش از گذشته در چیدمان منزل مورد استقبال قرار گرفته اند. معمولا برای برقراری آرامش کامل در فضای منزل از این تلانیته ستفاده می کنند . به طور کلی ترکیب زرد و سبز میتواند انرژی منفی محیط را کاهش دهد .

colorful-decoration

میتواند این دو رنگ در بافت روشن خود، هدایت نور عظیمی دارند و بر میزان روشنایی منزل تاثیر مثبت دارند . در مجموع اگر از داشتن نور طبیعی محروم هستید بهتر است از این ترکیب رنگ استفاده کنید . ترکیب رنگ سبز و صورتی ترکیبی از رنگ‌های صورتی و سبز می‌تواند حس تابستانی ایجاد کند. این ترکیب رنگی باعث ایجاد خلق‌وخوی شاد در فضایی مثبت می‌شود. صورتی و سبز در فضای داخلی ممکن است از طریق رنگ دیوار و روکش مبلمان با یکدیگر ترکیب شوند. پرده‌هایی با نقوش گل‌های صورتی به‌همراه مبلمان سبز به فضا ظاهری جذاب و تازه می‌بخشند. چنین پالت رنگی از صورتی و سبز برای اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق کودکان مناسب تلقی می‌شوند. ترکیب سفید و سبز رنگ سفید در ترکیب متعادل با رنگ سبز احساس سبکی را ایجاد می‌کند. پالت سبز روشن برای هر اتاقی مانند اتاق نشیمن، اتاق کودکان،  آشپزخانه یا حمام مناسب است.

 

رنگ سفید در فضای داخلی یک اتاق کوچک امکان بزرگنمایی بصری و ایجاد وجود هوا و آزادی در آن را فراهم می‌کند. ترکیب دیوارهای سفید با مبلمان سبز در آشپزخانه یا قفسه‌‌ها با ظروف سفید در پس زمینه‌ای از دیوارهای سبز روشن نمونه‌هایی از این ترکیب رنگی هستند. همین اصل ممکن است در دکوراسیون اتاق کودک نیز صادق باشد. ترکیب رنگ قهوه ای و سبز ترکیب رنگ سبز با قهوه‌ای برای سبک کلاسیک و مدرن معمول و متعادل است. در چشم انسان همیشه رنگ سبز با رنگ قهوه‌ای ترکیبی هیمشگی از طبیعت بوده است، بنابراین اغلب در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. مبلمان چوبی قهوه‌ای، قاب عکس، پرده و عناصر دیگر همگی مکمل رنگ سبز در دکوراسیون هستند .

فضای داخلی با ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و سبز به خصوص برای اتاق نشیمن و اتاق خواب به سبک کلاسیک و آشپزخانه به سبک مدرن بسیار محبوب هستند. در حالت اول اولویت با تن رنگ‌های تیره‌تر است، در حالت دوم بهتر است پالت رنگی سبز و قرمز، روشن‌تر انتخاب شوند . ترکیب رنگ خاکستری و سبز مکمل رنگ سبز در دکوراسیون می‌تواند رنگ خاکستری باشد. دکوراسیون اتاق با ترکیب رنگ‌های خاکستری و سبز اصالتی ظریف را نشان می‌دهد. از لحاظ ظاهری این طراحی ساده به نظر می‌رسد اما از نظر حرفه‌ای، ظرافت هنری را منعکس می‌کند. رنگ‌های سبز و خاکستری در فضای داخلی به ویژه برای محل‌های اداری، مراکز تجاری و حتی منازل عالی هستند. ترکیبی از دیوارهای سبز با مبلمان چرمی و پرده‌های خاکستری را امتحان کنید. چنین ترکیب رنگی ممکن است برای یک اتاقنشیمن، آشپزخانه و راهروها مناسب باشد.

 

Publicité
Publicité
Commentaires
پانچت روم
Publicité
Archives
Publicité