Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
پانچت روم
8 décembre 2021

انواع سقف کاذب و نقش آنها در دکوراسیون

سقف کاذب یکی از متریال پر طرف دار برای هر خانه است . سقف کاذب دارای انواع مختلف است ، برای زیبا سازی نمای خارج و داخل خانه میتوانید از این محصول استفاده کنید . به طور کلی این سقف به عنوان یک عنصر معماری قادر است از زشت شدن نمای خانه شما جلوگیری کند . از خواص و فواید این مترایل میتواند به جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و…. اشاره کرد .

سقف کاذب رابیتس : سازه این سقف عموماً  از میلگرد و نبشی و سطح آن از تورهای گالوانیزه و گچ ساخته شده است. مزایا : قابلیت اجرای طرح های قوسی و هندسی، دسترس بودن مصالح مورد استفاده معایب : وزن بالا، محدودیت اجرایی در شرایط آب و هوایی، سرعت نصب متوسط

از جمله مواردی که در انتخاب سقف کاذب برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است . این محصول دارای خواص و فواید بی شماری است . در این مقاله آتیناک میخواهیم انواع مدلهای سقف کاذب را برای شما شرح دهیم ، با ما همراه باشید .

 

 

انواع-مدلهای-سقف-کاذب

 

انواع مدلهای سقف کاذب

سقف کاذب ترکیبی سقف کاذب ترکیبی، محصول ترکیب دو یا چند نوع سقف کاذب است. فلسفه این کار، رسیدن به یک طرح هندسی واحد است . برای زیبا تر شدن کار بهتر است زیر سازی را درست اعمال کنید . به بیان دیگر باید زیرسازی متناسب با طرح ترکیبی خودتون روپیدا کنید ، تا در طول زمان اجرا به مشکلی بر نخورید .

سقف کاذب گریلیوم سقف کاذب گریلیوم یک سقف دکوراتیو است که از آلومینیوم یا آلیاژ ساخته می شود . برای نصب و نیز اتصال است شی به سقف خانه از آویز، زنجیر و یا سیم مفتول کمک میگیرند .

این سقف کاذب به صورت مربع اجرا و پیاده سازی میشود . با استفاده از این سقف کاذب میتوانید سیم و نیز دیگر اتصالات را بپوشانید . به طور کلی این وسیله تزیینی را میتوان با الگو ها و مدلهی مختلف دیگر آن ترکیب کرد و نمای خانه را زیباتر کرد .

سقف کاذب کناف

سقف کناف از جمله رایج ترین سقف های دکوراتیو است که در دکوراسیون خانه های امروزی به چشم می خورد . این سقف با نصب پنل های مسطح گچی به سقف اصلی ساختمان اجرا و در دو مدل کناف یکپارچه و کناف مشبک طراحی می شود. به طور کلی برای اجرا و نیز پیاده سازی این سقف کاذب بایستی ابتدا یک زیر سازی فولادی را اجرا کنیم ، سپس پنل های گچی روکش دار بر روی آن قرار دهید . سقف کناف مشبک نیز از یک شبکه متشکل از تایل های سقفی و سازه های سپری ساخته شده که با استفاده از آویز به سقف نصب می شوند . سقف های کناف را می توان به صورت ساده و یا طرح دار اجرا نمود . در مجموع این مترایل نیاز به نگهداری خاصی ندارد . قیمت این سقف ها نیز به نسبت ارزان است و با هر بودجه ای می توان آنها را در ساختمان اجرا نمود. سقف کاذب آکوستیک سقف های کاذب آکوستیک نوعی سقف عایق در برابر سر و صدا محسوب می شوند و برای مکان هایی نظیر آمفی تئاترها، اتاق های کنفرانس، سینماها و … بسیار مناسب هستند .

متریال هایی مانند ورقه های مقوایی فشرده و پلاک های گچی و چوبی برای ساخت این سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد . جالب است بدانید این مترایل ضد حریق است ، به همین دلیل خطر آتش سوزی را به صفر میرساند . از این سقف کاذب میتوان در هر فضایی استفاده کرد ، بهتر است کمی خلاق باشید و محیط های خانه خود را دقیق بررسی کنید . سقف کاذب گریلیوم سقف کاذب گریلیوم سقف کاذب گریلیوم یکی دیگر از مدلهای سقف کاذب است . این مدل سقف کاذب دارای الگو و استایل خاصی است . جالب است بدانید استایل این سقف کاذب به صورت مربع ، مربع است . بیشتر از المینیوم برای اجرا و پیاده سازی این سقف کاذب استفاده میکنند .

اگر به دنبال الگوها و مدلهای خاص سقف کاذب هستید بهتر است این مدل را انتخاب کنید . برای افزایش زیبایی این سقف کاذب قادر هستید از چراغ های دکوراتیو نیز استفاده کنید و زیبایی آن را چند برابر افزایش دهید . سقف کاذب رابیتس سقف رابیتس یکی از رایج ترین انواع سقف کاذب است . دقت کنید که " رابیتس نوعی ورق مشبک از جنس گالوانیزه است که توسط سیم آرماتوربندی به شبکه فرعی وصل می گردد .این سقف کاذب به دو صورت هم سطح و برجسته اجرا و پیاده سازی میشود . نوع برجسته آن برای دهانه های بزرگ و نوع مسطح آن برای دهانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. سقف  کاذب چوبی چوب یکی از مرتیال های قدیمی و خاص بوده است ، شما قارد هستید از این ساختار در هر فضایی استفاده کنید .

این نوع سقف حسی گرم و دلپذیر القا می کند و تاثیر شگرفی بر زیبایی دکوراسیون داخلی می گذارد . شما قادر هستید از الگو ها و نیز مدل های مختلف چوب برای اجرا و نیز پیاده سازی سقف کاذب استفاده کنید . بهتر است قبل از شروع به کار مدلهای مختلف چوب را بشناسید تا بتوانید بهتر مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید . سقف کاذب الومینیومی آلومینیوم یکی دیگر متیریال های پر کاربرد و خاص برای ساخت و اجرایی سقف کاذب است . این متریال دارای خواص و فواید بی شماری است . شما میتوایند با استفاده از این الگو هزینه های جانلی خود را به میزان قابل توجه ای کاهش دهید . این نوع سقف با استفاده از تایل های آلومینیومی و بدون نیاز به بتونه کاری و پیچ نمودن تایل ها به سپری اجرا می شود .

سقف کاذب آلومینیومی را می توان تعمیر کرد و به فضای پشت آن دسترسی داشت. سقف کاذب آکوستیک سقف-کاذب-آکوستیک در اجرای این سقف از متریال هایی نظیر پلاک های چوبی و گچی، ورقه های مقوایی فشرده و پارچه چین دار استفاده می شود . این سقف کاذب دارای خواص و فواید بی شماری است ، در ادامه به تشریح بخشی از آنها میپردازیم . سادگی، ضد صدا و حریق بودن و قیمت مناسب از خواص شایع این متریال است . به طور کلی با استفاده از این سقف کاذب شما میتوانید تنش های عصبی خود را کاهش دهید و حس بهتری را از محیط دریافت کنید . سقف کاذب طلقی سقف کاذب طلقی نمونه ای از سقف های کاذب پرکاربرد می باشد . از ویژگی های این مدل سقف کاذب می توان به قابلیت عبور نور از آن ها اشاره کرد. در سیستم اجرایی این سقف ها از شبکه بندی کناف استفاده می شود. ازمزایای استفاده از این سقف کاذب می توان به هزینه مقرون به صرفه و سرعت نصب بالای آن ها اشاره کرد. به طور کلی شما قادر هستید با استفاده از اینم سقف کاذب نمای خانه خود را تغییر دهید .

Publicité
Publicité
Commentaires
پانچت روم
Publicité
Archives
Publicité